Background Image

بانکداری دیجیتال

بانکداری دیجیتال

در بانکداری دیجیتال، بانک‌ها از طریق ترکیب اینترنت، موبایل و مرکز تماس (تلفن) هر آنچه در شعبه به مشترى عادى ارائه می‌دهند را به صورت دیجیتال هم عرضه می‌کنند. رونق و نفوذ تلفن‌های همراه هوشمند، باعث روند رو به‌رشد و اجتناب‌ناپذیر بانکداری دیجیتال می‌شود. 
شرکت ارتباط فردا با محصولاتی مانند سامانه‌هاى بانکدارى موبایل، بانکدارى اینترنتى و مشاوره مشتریان بانکى در این حوزه فعالیت‌هاى مستمر و جدى دارد.
 به عنوان مثال سامانه پیشخوان مجازى بانک آینده و نسخه موبایل آن (با نام پیشخوان همراه) که هم اکنون در بانک آینده استفاده می‌شود در مجموعه ارتباط فردا توسعه پیدا کرده و پشتیبانى و بهبود مستمر آن برعهده این شرکت است. 


 . سامانه پیشخوان مجازی و پیشخوان همراه 

سامانه پیشخوان مجازى سه ویژگی اساسى دارد که آن را از دیگر سامانه‌هاى بانکدارى اینترنتى ایران متمایز می‌کند.
- داشتن خدمات حضورى 
- تفاوت تجربه کاربرى UX و رویکرد کاربرمحور
-  قابلیت Cross-Channel بودن  و یکپارچکی در نسخه موبایل و وب

برای دسترسی به پیشخوان مجازی به آدرس www.abplus.ir مراجعه کنید. 



مشاهده سوالات و پاسخ های مرتبط