بانکداری دیجیتال
در بانکداری دیجیتال، بانکها از طریق ترکیب اینترنت، موبایل و مرکز تماس (تلفن)
هر آنچه در شعبه به مشترى عادى ارائه میدهند را به صورت دیجیتال هم عرضه میکنند.
رونق و نفوذ تلفنهای همراه هوشمند، باعث روند رو بهرشد و اجتنابناپذیر بانکداری
دیجیتال میشود.
شرکت ارتباط فردا با محصولاتی مانند سامانههاى بانکدارى موبایل، بانکدارى اینترنتى
و مشاوره مشتریان بانکى در این حوزه فعالیتهاى مستمر و جدى دارد.
به عنوان مثال سامانه پیشخوان مجازى بانک آینده و نسخه موبایل آن (با نام پیشخوان
همراه) که هم اکنون در بانک آینده استفاده میشود در مجموعه ارتباط فردا توسعه پیدا
کرده و پشتیبانى و بهبود مستمر آن برعهده شرکت فرازپردازان است.
سامانه پیشخوان مجازی و پیشخوان همراه
- داشتن خدمات حضورى
- تفاوت تجربه کاربرى UX و رویکرد کاربرمحور
- قابلیت Cross-Channel بودن و یکپارچکی در نسخه موبایل و وب
فرازپردازان
از شرکتهای وابسته ارتباط فردا است که به صورت تخصصى در حوزه نرمافزارهاى مالى
و بانکى فعالیت میکند و کار پشتیبانی و بهبود سامانه پیشخوان مجازی و همراه را انجام
میدهد.