نوآوری

نوآوری عبارت است از خلق پیشنهادی جدید و عملی درجهت ایجاد ارزش مستقیم و غیر مستقیم سازمانی.

نوآوری باز

نوآوری باز به این معنی است که سازمان بپذیرد این ظرفیت وجود ندارد که همه‌ی افراد باهوش در سازمان ما مشغول به کار باشند، به همین دلیل باید از تجربیات و تخصص افراد خارج از سازمان هم به نحو شایسته‌ای استفاه شود. تحقیق و توسعه خارج از سازمان می‌تواند به خلق ارزش‌های بزرگی بیانجامد و این فرصت را ایجاد کند تا پیش از ورود سریع به بازار، مدل کسب و کار قوی طراحی شود. به عبارت دیگر، نوآوری باز شناسایی و استفاده‌ی هوشمندانه از فرصت‌ها و توانایی‌های خارج سازمان به شکل چابک و اثربخش است.

نوآوری باز در ارتباط فردا

نوآوری باز همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های ارتباط فردا بوده است. فعالیت‌های گذشته و محصولات و خدمات ارائه شده همچون فینوتک و فینووا نیز موید این رویکرد هستند. باتوجه به اینکه در صنعت پولی - مالی همچنان به نگرش‌ها و نوآور‌ی‌های بیشتری نیاز است، ارتباط فردا در این مسیر با تاکید بر رویکرد نوآوری باز این مهم را دنبال کرده و با دوراندیشی و برنامه ریزی تلاش می‌کند تا برای ورود به قرن جدید گام‌های بزرگ و ارزشمندی بردارد.
 همواره در تلاشیم تا با خلق یک اکوسیستم نوآوری، به دستاوردهای درونی و بیرونی ارزش آفرین برسیم و در همه این تلاش‌ها و گام‌ها موجبات ارتقای فرهنگ نوآوری در میان همه افراد و اجزا شرکت را فراهم آوریم. علاوه بر این می‌کوشیم  تا ارتباط  فردا تبدیل به یک سازمان استارت‌آپی بزرگ شود که نسبت به تغییرات و تحولات حساس، به روز شونده و چابک است؛ و در این مسیر همان اندازه که به ظرفیت‌های درون سازمانی توجه  داریم، به ظرفیت‌های بیرون سازمانی نیز اعتقاد داریم و از آنها بهره می‌گیریم. از همین رو برآنیم که از هرگونه ایده و نگرش بیرونی استقبال کرده و درباره آنها با یکدیگر گفتگو کنیم.

 


ایده‏‌های خود را با ما در میان بگذارید!

اگر فکر می‌‏کنید ایده‏‌ای نو دارید که در بستر ارتباط فردا شکوفا خواهد شد، آن را با ما به اشتراک بگذارید. چرا که اعتقاد داریم برای فردایی بهتر، به امروزی با یکدیگر نیاز داریم ...